maandag 18 juni 2012

Shoplog Action... Again...

En daar gaan we weer! Ik kon het weer niet laten. Dit zijn mijn aankopen voor vandaag.

Ik verzin eigenlijk altijd wel excuusjes voor mezelf om iets bij de Action te kopen dat ik leuk vind of waar ik nieuwsgierig naar ben, ook al weet ik dat ik het eigenlijk niet echt nodig heb. Zo ook deze keer met de shampoo van Nivea en de conditioner van Herbal Essences.
Ik heb genoeg conditioner staan, maar deze is tegen gespleten haarpunten waar ik nu best wel last van heb en ik heb geen zin om naar de kapper te gaan omdat mijn haren dan plotseling veel korter zijn dan ik eigenlijk wil (omdat de kapper de stukken er af knipt die droog of gespleten zijn), dus probeer ik het dan maar op deze manier op te lossen in de hoop dat het werkt. En anders moet ik mijn trots en koppigheid laten varen en gewoon naar de kapper gaan.
De Nivea shampoo werkt tegen droog en beschadigd haar, waar ik nu en eigenlijk altijd last van heb en daarnaast ruikt deze naar cashmere, een geur waar ik helemaal dol op ben! 
Nivea heeft vaker producten waar cashmere in verwerkt is. Ik heb namelijk ook een grote fles douchecrème van Nivea: Cashmere en Orchidee. Ik ben daar helemaal dol op! Ik ben dus benieuwd hoe deze shampoo zal zijn.
Ik heb eerder een Onyx gezichtsmasker bij de Action gekocht, maar dan een die warm wordt op je gezicht. Die heb ik nog niet gebruikt, maar ik kon het niet laten om toch alvast deze te kopen: de dode zee modder masker. Net zoals de Warm Masker zou deze ook anti-stress werken. Ik ben benieuwd.

Deze zien er zó lekker uit dat ik ze ook niet kon laten liggen. Er lag nog een pak met een andere smaak cupcakes, de vanille, maar ik ben niet zo heel erg dol op vanille. Ik vind het wel lekker, maar qua smaak vind ik het een beetje saai. Ik probeer eerst deze twee uit en als ze lekker zijn, koop ik misschien de vanille alsnog. 
Koken en bakken is één van mijn hobby's en ook al is dit eigenlijk niet echt serieus bakken, toch vind ik dat het onder bakken valt en vind ik het leuk om te doen. En voor de prijs van 1,49 euro per pak is dat uitproberen zeker de moeite waard!

Deze lipgloss heb ik afgelopen vrijdag ook al zien liggen, samen met nog een andere lipgloss die ik nog niet heb van deze soort. Dit is de New York Candy en de andere, die ik heb laten liggen omdat ik vond dat ik zelfbeheersing moest hebben, was de Paris Pink. Ik vond het erg moeilijk tussen die twee te kiezen, omdat ik beide kleuren erg mooi vind. De Paris Pink was iets rozer dan de New York Candy en met net zoveel shimmers. Misschien ga ik dan een andere keer toch die Paris Pink halen. Alsof ik nog niet genoeg lipgloss heb.

En als laatste: Ja hoor, weer een parfum. Toen ik deze Indigo Hearts of Love uitprobeerde met de tester was ik meteen verkocht. Ik had het doosje vast en er galmde een stem door de Action heen: "Neem me mee! Doe het! Je houdt van me! En ik van jou! Koop mij!" (Vandaar dat deze parfum dus ook Hearts of Love heet. Zodra je deze ruikt, hou je ervan. En de parfum houdt van jou.) Dus ik kon niet anders en heb de parfum gekocht. Tja, wat kon ik anders? 
Het is een 90ml en de parfum ruikt zoet, maar zwoel. Een beetje een rozengeur, vermengd met iets anders, maar ik weet niet wat. Ik weet wel dat ik er dol op ben! En dat ik het een leuk, mooi flesje vind. Ook al ziet de dop er wat goedkoop uit.
Ik vind het wel ironisch dat ik toevallig allemaal hartjes op mijn nagels heb gemaakt, dus het is een dikke match! Wij horen bij elkaar! En ik ben benieuwd wat mijn vriend van deze geur vindt. Gelukkig hebben wij ongeveer dezelfde smaak qua geuren en parfums. Dat maakt het een stuk makkelijker voor mij om parfum te kopen zonder het door hem te laten testen, want ik wil natuurlijk wel dat hij me lekker vindt ruiken.

Ik ben weer helemaal blij met mijn aankopen. Mijn voldoening zit er weer in. Op naar the next shot! Oh damn, wat zal hierna weer komen?

Bonnetje:
Chocolade cupcakes: 1,49 euro
Frambozen cupcakes: 1,49 euro
Onyx gezichtsmasker: 0,79 euro
Herbal Essences Conditioner: 1,19 euro
Nivea Shampoo: 1,72 euro.
Indigo Hearts of Love parfum eau de parfum: 1,59 euro
Lipgloss Ultra Shine New York Candy: 1,59 euro
--------------------------------------------------------------------
Totaal: 9,86 euro

Zo! Dat heb ik mooi weer geflikt! 

4 opmerkingen:

  1. Oeh leuke spulletjes, wil je een review maken van een van die maskers van de Action?

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep! Staat op het lijstje van de artikels die ik nog wil schrijven. Ik heb zóveel ideeën om op mijn blog te zetten haha

      Verwijderen
  2. Toevallig net dezelfde cupcakes gekocht bij de Action!!;) Zondag ben ik jarig dus dan zal ik ze showen op mijn blog:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Dan hou ik je blog in de gaten! Wil je mij ook volgen?

      Verwijderen