vrijdag 22 juni 2012

Mijn eerste Glossybox!

Ik heb gisteren mijn aller eerste Glossybox binnen gekregen, zoals ik in mijn vorige post al heb verteld. Helaas was ik gisteren niet in staat om er foto's van te maken en er een post over schrijven, dus doe ik het nu.
Het doosje vind ik erg leuk en sierlijk. Dat maakt het een cadeautje. Dit zit er deze maand in:
Eerlijk gezegd viel het mij een beetje tegen vergeleken met de vorige maand. Bij een vriendin heb ik gezien wat er in de meibox gezeten heeft en dat waren meer producten die ik zelf ook zou kopen. Dit zijn producten die ik zelf niet echt zou kopen, maar toch wel leuk zijn.
De tenenspreiders van Herôme zaten in een klein toilettasje:
Verder zat het volgende in de Glossybox:
- Tony & Guy Casual Sea Salt Texturing Spray 75ml.
Beschrijving:
Creëert textuur en volume voor een warrige beachlook. Spray gelijkmatig op (handdoek) droog haar en kam het met je handen of een grove kam door. Perfect met een casual flirty zomerjurk en slippers. (Adviesprijs 12,99 euro /200ml)
Oké, ik ben benieuwd. Nu heb ik op zich al best wel wat volume en warrige beachlook van mijzelf met mijn krullende bos haar, maar ik ben benieuwd wat voor extra effect het bij mij geeft. Dit is dus de 75ml en niet de fullsize. 

- Figs & Rouge - Balm
Beschrijving:
De Figs & Rouge balsem is een natuurlijk, multi-tasking wonderproduct voor de huid en mag in geen enkele handtas ontbreken! De balsems zijn geschikt voor zowel de lippen als het gezicht en zijn verrijkt met organische essentiële oliën en pure voedende Shea Butters. (Adviesprijs: 3,95 euro / fullsize)

Als ik het goed heb is dit dus de fullsize. Ik ken het merk niet, maar ik kan lippenbalsem altijd wel goed gebruiken. Zowel in de zomer als in de winter, omdat ik in de zomer vaak last heb van verbrande en daardoor uitgedroogde lippen en in de winter uitgedroogde lippen door de kou.

- Biotherm - Lait Solaire
Beschrijving:
Lait Solaire is de ideale zonnebescherming tegen UVA en UVB stralen met een heerlijke citrusgeur en zachte textuur die uw huid optimaal hydrateert. Lait Solaire is te verkrijgen in 200ml formaat met SPF 15, 30 en 50 en 400ml met SPF 15 en 30. (Adviesprijs 27 euro / 200ml)

Dit is de miniversie met 30ml. Zonnebrandcrème kan ik altijd wel goed gebruiken en factor 30 heb ik meestal wel nodig met mijn lichte huid. 

- Alessandro - Heel Rescue Balm
Beschrijving:
De Rescue Balm van de Alessandro Pedix voetverzorgingslijn is een rijke voetcrème die de huid regenereert en vitaliseert. Het perfecte product om je voeten zomerklaar te maken! (Adviesprijs 7,95 euro / full size)

Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit de fullsize is. Als dit wel zo is, heb ik niets gezegd. Ik ben hier wel blij mee, omdat ik het wel kan gebruiken. Ik heb zowel snel last van droge voeten als droge handen. Ik ben benieuwd hoe dit spul werkt.

- En als laatst: de Herôme Teenspreiders
Beschrijving: (Het verbaast me dat hier serieus een beschrijving bij zit, maar oké.)
Een handig hulpje tijdens het lakken van je teennagels. Een echte "must have" deze zomer. (Adviesprijs 2,50 euro / full size)

Deze hadden voor mij niet echt gehoeven, omdat ik ze niet nodig heb voor het lakken van mijn teennagels. Mijn tenen staan gewoon recht en raken elkaar nooit aan als ik ze gelakt heb.

Mijn mening over het algemeen:
Op zich een leuke Glossybox, maar ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Er zitten handige en op zich leuke producten in, maar had het leuker gevonden als er ook wat van beauty in zou zitten, in plaats van alleen verzorgingsproducten. Ik ben erg nieuwsgierig naar de volgende Glossybox van de maand juli!

Alle producten ga ik reviewen.

De Glossybox is 12,50 euro inclusief verzendkosten. Zie de voordelen op mijn post Glossybox aangevraagd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten