maandag 18 juni 2012

Nails of the day: Nail art hartjes

Ik had zin in hartjes, dus ik dacht: "Laat ik eens hartjes maken!" Het ziet er een beetje Valentijn-achtig uit, maar dat maakt mij niets uit. Ik vind ze erg schattig.
Deze nagellak heb ik gebruikt:
De pastelkleuren van Essence Colour & Go: lila 42 Dress for a moment en lichtroze 05 Sweet as candy. Rood van Miss Helen en een top coat van MAX.
Ik vind de lakjes van Essence leuk en mooi, maar ik vind ze qua dekking een beetje tegenvallen. Je moet verschillende laagjes over elkaar doen wil het helemaal gedekt zijn.
De hartjes maak ik met mijn zelfgemaakte dottingtool en de rode nagellak (die trouwens heel goed dekt en heel snel droogt).
Het is gewoon een speldje in de achterkant van een potlood. Steek het in het houtskool van de potlood en een beetje duwen totdat het vast zit en dan heb je een mooie en handige dottingtool.
De hartjes maak ik dan door twee stipjes naast elkaar te zetten en die schuin naar beneden doortrekken zodat je de spitse vorm in het hartjes krijgt. Dat is alles!
Even laten drogen en top coat er overheen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten