donderdag 7 juni 2012

Handcrème Nivea Anti-Age Q10



Over deze handcrème ben ik meer te spreken dan over de handcrème van Douglas. Ook bij deze handcrème wordt er niets gezegd over de nagel(riem) verzorging, maar dat is niet erg. Wel zou het tegen rimpelende handen zijn. Niet dat dat bij mij nodig is, maar het zal vast geen kwaad kunnen.
Om te beginnen ruikt deze handcrème heel lekker. Het is een subtiele, typische Nivea-geur. Ik hou daar wel van.
Het viel mij op dat deze handcrème tijd nodig heeft om in te trekken en je handen blijven daarna nog even vettig en plakkerig. Dat is wel een beetje een nadeel, maar ik voel wel al meteen verschil aan mijn huid. Mijn handen zijn helemaal niet droog meer en voelen veel fijner aan, als ik het plakkerige een beetje weg denk.
De voordelen en de nadelen bij elkaar opgeteld heeft deze handcrème bij mij toch niet echt een goede indruk achtergelaten. Goed, de handcrème werkt waarvoor het bedoeld is: droge handen, en de handcrème ruikt lekker en subtiel. Maar toch vind ik de nadelen opwegen tegen de voordelen. Ik vind het erg vervelend als het lange tijd nodig heeft om in te werken en het plakkerige, vettige gevoel daarna vind ik niet bepaald fijn. 
De handcrème heb ik 's avonds gebruikt en de volgende ochtend werd ik wakker met fluweelzachte handen. Dat maakte me heel blij in de ochtend, maar de herinnering aan de vette, plakkerige handen de avond daarvoor zorgt toch voor een negatievere beoordeling over dit product. Ik heb ooit betere producten gebruikt van Nivea. Nivea, you can do better!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten