zondag 17 juni 2012

Shoplog Big Bazar, Douglas en Action

Afgelopen vrijdag ben ik samen met een vriendin gaan shoppen, want het was koopavond. Vorige week ben ik bij de Big Bazar geweest en heb daar van alles gezien dat ik wilde hebben, maar mijn vriend en ik hadden haast, dus kon ik niets kopen. Vrijdag ben ik terug gegaan, maar toen hadden ze niet meer de producten die ik graag wilde, zoals gezichtsmaskertjes van Dr. van der Hoog en spul van No-Ad.
Wel heb ik een body butter gekocht bij de Big Bazar, in de geur Vanille en Amber.
Het is een flinke pot met een inhoud van 220ml. De pot body butter kostte 1,99 euro.
Na de Big Bazar zijn we naar Douglas gegaan, omdat ik een cadeaubon had van 10 euro. Dit waren mijn aankopen:
Ik heb de parfum Forever van La Rive. Deze kostte 8,95 euro, dus ik had nog 1,05 euro over om te besteden en toen vond ik een gezichtsmaskertje van 0,95 euro. Bij de kassa kreeg ik nog een parfum sample van Princess van Vera Wang. 
Ik vind het potje van La Rive wel erg mooi en sierlijk en het roosje er op maakt het schattig. Het is een groot potje van 90ml voor maar 8,95 euro. Het is een heerlijk zoete geur, maar niet te overheersend. Ik ben erg blij dat ik deze heb.
Na de Douglas zijn we naar de Action gegaan en heb ik wat make-up ingeslagen, maar ik vond ook nog een paar hele mooie, leuke, schattige schoentjes voor 9,95 euro. Ik kon ze niet laten staan, dus heb ze ook maar mee genomen.

En nu de make-up. Ik heb oogschaduw, lipsticks en blush gekocht. Ik was zo tevreden over mijn vorige aankopen bij de Action van de make-up, dat ik deze keer maar gewoon mijn mandje heb vol geladen, omdat ik toch wel wist dat het goede kwaliteit is en dat het mooi bij me zou staan.


De lipsticks waren per pakje 0,89 euro, de baked eyeshadow per pakje 1,29 euro, de liquid eyeshadow was 0,99 euro en de blush was ook 0,99 euro. Al met al super budget, dus! I like that!

Ik vind alle lipsticks er veelbelovend uit zien. Ik heb, voordat ik ze kocht, een aantal reviews gelezen en swatches gezien op internet en ik werd er wel enthousiast van. Al deze lipsticks ga ik een keer reviewen en swatchen. 


De liquid eyeshadow heb ik al ooit eerder gekocht, maar dan in de kleuren zilver met shimmers en donkergrijs met shimmers en die beviel mij zo goed dat ik graag wat meer kleurtjes van deze soort oogschaduw wilde.
De baked eyeshadow van MAX heb ik ook al ooit eerder gekocht en heb er een review over geschreven. Ik had toen de palette met de kleuren beige en bruin. Ook die beviel mij erg goed, dus besloot ook van de baked eyeshadow meerdere kleuren te kopen.
In het pakje lijkt de MAX blush Rose donkerder dan hieronder zonder verpakking.
Ik had al eerder de MAX blush Rosewood gekocht en die vond ik zó mooi op mijn huid en van erg goede kwaliteit, dat ik graag nog een andere tint erbij wilde. Dit is de MAX blush Rose. Een iets lichtere tint dan Rosewood en met iets meer shimmers, dus ik ben benieuwd hoe deze bij mij staat. Ik verwacht er veel van.
En als laatst heb ik een maskertje van Onyx bij de Action gekocht. Ik heb de warm masker met abrikoos en amandelolie. Volgens de verpakking wordt het masker vanzelf warm zodra je het aangebracht hebt op je gezicht. Het zou werken tegen stress, dus ik ben benieuwd. Er zitten twee pakjes aan elkaar en het kostte 0,79 euro.
Dit was het dan, mijn shoplog! Als jullie nog vragen, tips of opmerkingen hebben, hoor ik het vanzelf.
Ik zal een review maken van de volgende producten:
- Het gezichtsmaskertje van Douglas
- Alle lipsticks
- De body butter van Big Bazar
- Gezichtsmaskertje van de Action

1 opmerking: