dinsdag 19 juni 2012

Review: Venus gezichtsmaskertje van Douglas

Afgelopen vrijdag heb ik dit gezichtsmaskertje bij de Douglas gekocht. Het maskertje zou helpen tegen onzuiverheden op de huid en puistjes en het belooft "meer energie voor de huid". Ik vraag me af hoe huid meer energie kan krijgen... Als iemand daar een antwoord op heeft, graag!

De crème ziet er zo uit:
Dit is het tweede merk gezichtsmasker dat ik ga gebruiken. De crème ruikt naar bloemetjes. Ik vind het lekker ruiken. Het is een dikke crème en het is een soort kleiachtige substantie. Dit is dikkere crème dan het gezichtsmaskertje van de Action waarover ik al eerder een review geschreven heb. 
Op de achterkant staat dat je het 5 tot 10 minuten moet laten inwerken, maar ik doe het langer.
En zo ziet het er uit op mijn gezicht:
Toen ik het op mijn gezicht smeerde, begon het een beetje te prikken op mijn huid. Het was een beetje vervelend, maar ik denk dat het wil zeggen dat het zijn werk doet. Ik maak me er dus ook geen zorgen over. Ik heb nog ongeveer de helft van de crème over, dus dat heb ik even ingeseald, in de hoop dat het niet uitdroogt. Dan kan ik het misschien nog een keer gebruiken.
Het is nu een kwartier verder. De geur is helemaal niet overheersend. Ik ruik heel subtiel de bloemetjesgeur en vind het eigenlijk wel heel aangenaam. Als ik een spiertje beweeg, protesteert de crème. De crème is nu helemaal opgedroogd, op sommige plekjes na waar het er wat dikker op zit. Het voelt alsof ik een witte olifantenhuid op mijn gezicht heb. 
Ik ga het nu afspoelen onder de douche.
Ik heb het net van mijn gezicht gespoeld. Mijn gezicht voelt heerlijk zacht en glad aan. Ik heb er een dagcrème op gedaan zodat het glad blijft. Het gezichtsmaskertje is zeker geslaagd. Ik vind het een heel fijn maskertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten