maandag 11 juni 2012

MAX lipgloss van de Action

Ik liep rond met mijn mandje door de Action en kwam bij één van mijn favoriete afdelingen: de cosmetica. Ik zag een nieuwe soort lipgloss liggen voor 1,59 euro, dus die besloot ik eens uit te proberen. Eigenlijk liggen ze al langer in de schappen, maar dan heb ik ze gewoon altijd over het hoofd gezien (vraag me niet hoe dat kan). Ik heb er twee gekocht: de Ultra Shiny Vanilla en de Ultra Shiny Italian Red.

Het eerste dat me opviel waren de hele leuke, stoere shimmers in de lipgloss en ik zoek al heel lang zulke leuke shimmers, dus dat was mooi meegenomen. Ten tweede viel mij de leuke verpakking op. Ik vind het er wel hip uitzien met het spiegeltje aan de zijkant. Eigenlijk niet echt bijzonder, maar toch. Op de verpakking stond: "Met spiegeltje en LEDlampje."
Ik dacht: 'Wat moet ik me nu voorstellen bij dat LEDlampje? Ik zie helemaal geen LEDlampje. Het zal wel...' 
En wat dat spiegeltje betreft, denk ik toch dat het lastig is, want ik verwacht gewoon dat het spiegeltje door het gebruik heel erg bekrast zal raken. Sowieso gebruik ik nooit zo'n soort spiegeltje om mijn lipgloss bij te werken, omdat ik het gewoonweg onhandig vind.
Ik maakte direct kennis met het LEDlampje toen ik de dop er af draaide. Het LEDlampje zit namelijk in de dop, dus als je je lippen bijwerkt in het donker zorgt het ervoor dat je een heel spooky gezicht krijgt en ik weet niet of je daar wel echt op zit te wachten als je indruk wilt maken op een leuke jongen die op dat moment voor je staat.

Toen ik de lipgloss uitprobeerde werd ik aangenaam verrast. Hieronder heb ik de swatch. De Ultra Shiny Vanilla is gewoon doorzichtig met leuke gekleurde shimmers er in, maar maakte mij niet bijzonder enthousiast bij het zien van de swatch. De Ultra Shiny Italian Red is goed gepigmenteerd en kun je makkelijk opbouwen. Deze heeft dezelfde shimmers als de Vanilla, maar het geeft een ander effect door het rode pigment

Beide lipgloss zijn dik en plakkerig en dat kan voor- en nadelen hebben. 
Om het verschil duidelijker te laten zien heb ik even een foto gemaakt van mijn schone lippen, zonder iets er op.
Dan heb ik hieronder de Ultra Shiny Vanilla op.
Ik was toch aangenaam verrast bij het zien en voelen van deze lipgloss op mijn lippen. Ik vond de dikke textuur juist heel prettig. Het geeft niet zo'n nat gevoel als bij sommige andere lipgloss. De shimmers zijn niet overdreven en toch zie je ze goed. Ook kreeg ik het gevoel dat mijn lippen volume kregen door deze gloss, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn. Je ruikt heel lichtjes de vanille geur en de lipgloss proeft nergens naar, wat ik overigens geen must vind.
Bij het er af halen van deze lipgloss zodat ik de Ultra Shiny Italian Red kon uitproberen, merkte ik dat het nog knap lastig was! Dit is de eerste keer dat ik serieus moeite moet doen om een lipgloss van mijn lippen te krijgen. Meestal is het andersom. Uiteindelijk heb ik maar wat make-up reiniger vermengd met water om het van mijn lippen te krijgen.

En toen was de Ultra Shiny Italian Red aan de beurt. Ik vind deze echt geweldig. Het is niet knalrood, maar meer een mix van roze en rood. Je kunt deze gemakkelijk opbouwen en hoe meer laagjes je op je lippen hebt, hoe langer het blijft zitten. Ik vind deze gloss erg goed bij mij passen en het voelt heerlijk zacht op mijn lippen. Deze lipgloss ruikt een beetje subtiel zoet en heeft verder geen smaak.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder zo'n fijne lipgloss gehad! Deze ga ik zeker vaak gebruiken.
Hier in full face. Ik ben er helemaal tevreden over!

En nog wat, wat ook wel fijn is om te weten: de make-up van MAX wordt niet getest op dieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten