vrijdag 8 juni 2012

Hegron wonder serum spray

Dit is de wonder serum haarspray van het merk Hegron. Het is een spray van 150ml en het is bedoeld voor droog en beschadigd haar. Het zou helpen tegen snel afbrekend haar.Deze spray kost 2,49 euro en is verkrijgbaar bij de Action. Ideaal voor mensen met een laag budget.
 
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder haarserum gebruikt, maar ik kreeg de tip van een vriendin van mij om dat eens te gaan gebruiken. Volgens haar werkt serum erg goed, dus volgde ik haar tip op.
Als ik bepaalde spullen/producten nodig heb, ga ik vanzelfsprekend als eerst kijken bij de Action. Action is echt mijn lievelingswinkel en ik ga bijna altijd euforisch en geslaagd de winkel uit, zo ook deze keer. De Action heeft meerdere soorten serums, maar ik vond deze het best bij mijn haartype passen, aangezien ik krullend haar heb dat erg snel droog is en pluist en mijn haren breken erg snel af. Dit is precies het soort serum dat ik zocht.

Het is de bedoeling dat je de spray gebruikt op handdoekdroog haar en je moet schudden voor gebruik. Ik heb het met kleine beetjes in een paar plukken gespoten, heb het even ingewreven en heb daarna mijn haar geborsteld. Doordat het een dunne vloeistof is, heb je niet veel nodig. Vervolgens gewoon je haren laten drogen.
Het eerste dat me opviel was de geur die vrij kwam bij het sprayen. Het was een hele subtiele zoete geur. Een beetje bloemig en tegelijkertijd fruitig. Ik vond het een aangename geur.
Na even gewacht te hebben werd mijn haar geleidelijk aan droog en ik zag meteen verschil. Mijn (natuurlijk) krullend haar begon meer te krullen, maar niet op een irritante, springerige manier. Toen mijn haar helemaal droog was, voelde het zijdezacht aan, waren de krullen en golven in mijn haar erg mooi verdeeld en er zat een hele mooie glans overheen.
Ik ben héél erg blij dat ik deze serum gekocht heb, want het is inderdaad een wonder spray!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten