dinsdag 26 juni 2012

Vichy Normaderm samples

Ik zag deze actie van Vichy op Facebook. Je kon naar de pagina van Vichy gaan, liken, adresgegevens invullen en dan zou je een sample krijgen van de Vichy Normaderm. Deze kreeg ik na 1 of 2 weken thuis. Ik vond het een beetje raar dat ik een heel doosje kreeg voor 1 sample, tot ik het doosje openmaakte.
Er zaten 7 samples in het doosje, voor iedere dag één. Met 1 sample kun je twee keer doen: 's morgens en 's avonds. De crème is geschikt voor mensen met een onzuivere en glimmende huid in de leeftijdscategorie 20-45. Ik ben 22, heb een onzuivere maar niet glimmende huid en was benieuwd of deze crème zijn beloftes na zou komen.

Toen ik Vichy voor de eerste keer ging gebruiken, reinigde ik mijn huid eerst met een facewash waarna ik de crème van Vichy aanbracht. Het begon een beetje te prikken op mijn huid, maar het was niet echt pijnlijk. Ik heb een heel droge en gevoelige huid en door het prikken had ik het gevoel dat het spul zijn werk deed.
Ik voelde al meteen na de eerste keer verschil: mijn gezicht voelde gladder, frisser, zachter aan en het zag er mooier uit. Ik merkte dat het mijn gezicht heel goed hydrateert, zoals de verpakking belooft. Als de crème aangebracht is op je gezicht, moet je er verder van af blijven, omdat je het er af wrijft als het nog niet helemaal ingetrokken is.
De crème is redelijk dun en makkelijk smeerbaar zodat je weinig nodig hebt om heel je gezicht in te smeren. De crème is wit met een lichtgroene gloed en het ruikt erg lekker fris. Het ruikt een beetje zoetig met een vleugje fruit er doorheen. Mij deed het ook een beetje denken aan de frisheid van komkommer.

Na 7 dagen gebruik vond ik het jammer dat het op was. In de hele periode dat ik deze crème gebruikt heb, heeft mijn gezicht niet één keer droog aangevoeld.
Ik wil het eigenlijk wel heel graag gaan gebruiken, dus ik ben aan het overwegen om het te kopen. Het enige dat mij tegenstaat is de prijs. Ik vind 50ml voor 16,95 euro toch wel een beetje duur, terwijl er ook nog andere hele goede producten zijn voor een wat lagere prijs.

Als je deze proefset ook wilt ontvangen, moet je lid worden van de Vichy Nederland op Facebook en dan kun je het pakket aanvragen. Ook kun je de sachet van Vichy Idealia aanvragen via Facebook.
Vichy is te koop bij de apotheek, maar ik weet niet of het ook bij drogisterijen te koop is.

1 opmerking:

  1. leuk stukje! vichy producten zijn in apotheken, drogisterijen en online te koop

    BeantwoordenVerwijderen