donderdag 7 juni 2012

Handcrème Douglas


Dit is de handcrème van Douglas. Het is een tube met 75ml. Ik heb deze handcrème gekregen met mijn verjaardag in een mooi doosjes samen met een Douglas cadeaubon, dus ik besloot de handcrème te proberen. Ik heb dus ook geen idee hoeveel deze tube van 75ml kost. En misschien maar goed ook, want (om maar even met de deur in huis te vallen) ik vind het echt de slechtste handcrème die ik ooit gezien, gebruikt en geroken heb. Werkelijk waar, deze handcrème vind ik serieus stinken. 


Het enige positieve van deze handcrème is dat het heel snel intrekt, maar daar is ook echt al het positieve mee gezegd. En dan. Als het ingetrokken is... Ja, dan... Kun je weer smeren, want hij werkt voor geen meter. Zodra het ingetrokken is, zijn je handen weer net zo droog als voorheen, wat mij erg frustreert. Toch gebruik ik deze handcrème tot het op is, want ik wil er andere mensen niet mee lastig vallen en weggooien vind ik dan toch wel een beetje zonde.
Ik ben blij als deze op is. Dan ben ik er van af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten