dinsdag 26 juni 2012

Nail art. Al mijn creaties tot nu toe

Naast deze beauty, verzorging en lifestyle blog heb ik ook nog een blog speciaal over mijn nail art. Nu zit ik te denken om het allemaal gewoon in één blog te plempen, omdat het eigenlijk heel dubbel en onzinnig is om speciaal voor nail art een aparte blog te hebben, terwijl deze blog ook gewoon over beauty gaat. 
Nu kom ik alleen op een "probleempje". Mij leek het dus leuk om alles up to date te houden qua nail art, omdat ik altijd nagellak op heb en altijd wel weer iets nieuws heb en daar dus ook altijd foto's van maak, maar ik heb dus al een hele voorraad aan foto's van mijn vorige creaties en dat weerhield mij een beetje om die andere blog (Nailways) op te zeggen.

Wat nu als ik het gewoon in één keer in deze blog stop, zodat we meteen up to date zijn? Dat is toch veel gemakkelijker? 

Jullie krijgen nu dus een hele lijst met foto's en ik ga ze niet allemaal op datum selecteren. Als jullie naar beneden scrollen, zien jullie vanzelf wat ik eerder met mijn nagels gedaan heb. 
Als jullie vragen hebben over hoe ik iets gemaakt heb, met wat voor tools of wanneer, dan stel je vraag gerust. 

































Deze laatste foto is de meest recente. Dit design heb ik nog steeds op mijn nagels en de nagellak is inmiddels half afgebladderd, dus het is tijd voor een nieuwe creatie! Jullie zijn nu helemaal up to date!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten