vrijdag 12 juli 2013

Daar ben ik weer!

Wat is vakantie toch heeeerlijk! Ik ben vol op aan het genieten van alle rust en vrijheid en neem het er dan ook van. Dat is ook de reden waarom ik even een pauze heb ingelast met bloggen, maar het begint weer te kriebelen om te bloggen, dus ik ga weer aan de slag en jullie gaan weer meer van me te zien krijgen. 

Ik kan met een opgelucht gevoel de vakantie in, want ik ben officieel over naar het derde en daarmee laatste schooljaar! Ik heb al mijn toetsen gehaald en ik heb hoge cijfers gehaald. Er staan een paar mooie cijfers op mijn rapport: 9, 9,5, 9,7 waar ik best trots op mag zijn. Nu ga ik turbo-genieten van het niets aan school hoeven doen en doen waar ik zin in heb.
Aan het begin van mijn vakantie zat het idee van bloggen mij een beetje tegen, omdat ik gestrest was en een afkeer had van alles wat het gevoel van 'moeten' in mij naar boven bracht. Ook bloggen was voor mij het gevoel van 'moeten', omdat ik het associeerde met deadlines en werkstukken van school, hoewel het daarmee niets te maken heeft. Bloggen is nog altijd een grote hobby van me en school is voor mij echt Moeten en die twee hou ik graag uit elkaar. 

De komende week ga ik proberen vooruit te werken, want volgende week maandag 22 juli ga ik een week op vakantie met mijn vriend. Het is helaas geen vliegvakantie, maar wel eentje waar we lekker kunnen ontspannen en er even tussenuit kunnen zijn. We gaan 7 dagen naar Winterberg in Duitsland (in de zomer ja!) waar we een appartementje voor ons tweetjes hebben gehuurd.
 Normaal gesproken is dit echt een vakantie oord voor in de winter (het zal ook niet voor niets Winterberg heten), maar in de zomer ziet het er ook fantastisch uit!
Zo te zien zullen we lekker hoog zitten en ik hoop dat ons uitzicht in ons gehuurde appartementje er net zo uit ziet, want dat zie ik wel zitten. Ik zie mezelf al zitten in mijn bikini met een boek en een zonnebril.
En kijk dit dan! Oh la la... Dit is wel aan mij besteed. Maar we gaan niet alleen relaxen. We zitten in de heuvels/bergen en de omgeving zal dus ideaal zijn om lange wandelingen te maken door de natuur. Ik hou daarvan! En over ongeveer twee weken zal ik jullie de foto's laten zien van onze vakantie. Ik kijk er naar uit!

Waar ga jij naar toe deze vakantie? Of ben je al op vakantie geweest?

1 opmerking:

  1. Ohhh dat ziet er goed uit!
    En wat een mooie cijfers, echt goed.
    Daar mag je zeker trots op zijn!
    Ben benieuwd naar je foto's.

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen