donderdag 18 juli 2013

Wishlist #5 nagellak

Mijn obsessie of verslaving (net hoe je het wilt noemen) voor nagellak blijft bestaan. Hoewel ik al erg veel nagellak heb, moet ik meer kleurtjes hebben. Meer merken, de ene mooier dan de ander, de een beter dan de ander. Daarom hier een lijstje van de lakjes en merken die ik nog niet heb en graag zou willen.
Orly heeft echt supergave tinten nagellak. Net zoals de andere merken hieronder. Ik zou vooral die aquablauw met groen willen, de kobaldblauwe of de eerste in dit rijtje.
En hoe stoer zijn deze potjes van Orly! En de kleurtjes... Oh my. Ik zou ze allemaal willen, maar mijn ogen worden vooral getrokken door de oranje en roze kleurtjes.
China Glaze heeft echt aparte tinten die heel intens zijn op de nagels. Ik hou daarvan en zulke intense kleuren die van je nagels knallen met perfecte dekking zie je niet vaak. 
Ik hou ook erg van de metallic kleurtjes en China Glaze is één van de merken die heel aparte kleuren daarin heeft. Ik kan blijven kijken naar deze kleur.
Kijk die tint dan. Oh my.. Hoe mooi is dit! Ik hou van deze kleur. I want this!
Oh, waarom is dit zo mooi? Echte eyecandy! Give me all!
Paarse kleuren kan ik ook niet genoeg hebben en al helemaal niet van zulke metallic tinten. I love it.
Ik heb nog niets van Essie, maar ik hoor van vriendinnen en lees op andere blogs dat Essie een erg goed en fijn merk is. Het kwastje schijnt er fijn te zijn en de kleuren zijn strak en intens. Essie is echt een merk dat in mijn stash thuishoort en die zeker in dit lijstje past.
 Pijnlijk mooi, dit.
Gelukkig ben ik al in het bezit van OPI nagellak en sinds mijn aller eerste OPI potje ben ik verzot op dit merk. Ik heb nu drie potjes van OPI, maar voor mij is dat niet genoeg. Er zijn nog zoveel ontzettend mooie kleuren die ik het liefst allemaal heb. Dit zijn kleuren die ik nog graag zou willen hebben van één van mijn meest favoriete merken.
 De OPI lakjes zijn zo vol van kleur en de kwastjes zijn heel fijn. 
 En dit is voor mij de perfecte kleur mint. Ik ben de laatste tijd heel erg van deze kleur die ik graag met andere pasteltinten combineer, zoals koraal. Ik gebruik deze mintkleur vooral in kleding en sieraden, maar met deze kleur op mijn nagels zou het compleet zijn.

Wat is jouw favoriete nagellak merk?

1 opmerking: