vrijdag 3 mei 2013

Ik doe mee aan Iris Beautybox Winactie

Omdat ik heel graag deze beautybox vol supergave producten zou willen winnen, schrijf ik dit artikel. Ik zou dit willen winnen, omdat:

- Ik gek ben op het merk Kneipp en daarom de Kneipp douche amandelbloesem wil winnen
- Ik niet zonder BB cream kan en nooit klaar ben met het testen van nieuwe BB creams en daarom zou ik de Catrice BB Cream in 010 en Kruidvat BB Cream in light willen winnen
- Ik al heel lang de parfum Dangerous Woman van Bruno Banani wil en het toevallig in dit pakket zit, wat mij héél erg goed uit komt
- Mijn gezicht een probleem gebiedje is qua huid. Er is altijd wel iets mee: dan weer te droog, dan weer te vet, dan weer heel veel puistjes, dan weer schraal, dus daarom komen de maskertjes van Dr. van der Hoog en Montagne Jeunesse heel mooi uit
- Na het gebruik van de gezichtsmaskertjes ik heel fijn de moisturising nachtcrème van Kruidvat kan opbrengen 
- Ik nog aan het oefenen ben met eyeliner en nog de meest fijne zoek en hopelijk is dat de Essence I Love Punk Eyeliner
- Om mijn ooglook compleet te maken, ik na de eyeliner de mascara Catrice Fake It kan gebruiken
- Alles van MaxFactor is welkom in mijn stash, en dus ook de MaxFactor Vibrant Curve Mini
- Ik lipgloss meerdere keren op een dag gebruik en het dus heel snel opgaat, en daarom zijn de Essence Class of 2013, The Body Shop Lily Cole en H&M lipgloss meer dan welkom
- Ik verslaafd ben aan nagellak en daarom de Maybelline Colorshow graag zou willen omarmen
- Ik dol ben op Japanse bloemengeurtjes en daarom zou de Therme douchegel Japanse Sento heel goed bij me passen
- Ik toevallig op zoek ben naar een goede translucent powder en misschien die van Essence precies de goede is

Wil jij ook kans maken op deze volle beautybox van Iris? Klik dan op deze link.

1 opmerking:

  1. Ik vind dit ook een leuke actie alleen twijfel ik of ik er een leuk artikel van kan maken! Ik heb ook een toffe actie op mijn site, neem even een kijkje ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen