donderdag 2 mei 2013

Beauty ruilactie #3

En ja hoor, weer een nieuwe ruilactie! Deze keer met mijn vriendin Natalia. Dit zijn alle producten die ik aan Natalia gegeven heb:

- La Femme glitter oogschaduw palette
- 3 MAX lipgloss met vitamine E in de geuren vanilla, watermelon en cherry
- Parfum testertje Alien van Thierry Mugler
- MAX rode lipstick
- Mintgroene oogschaduw van Etos
- Dagcrème sensitive van Garnier
- Oogschaduw pigment van Zoeva
- Lipgloss met cherry smaak van onbekend merk
- Een fris geurtje zonder naam van Yves Rocher
- Mavala nagellak uit Glossybox april 2013
- Blauwe nagellak van Luminelle Yves Rocher
- Een lichtroze nagellak van Vogue
- Nagellak van Bell in grijs
- Nagellak van MAX in rood met glitters
En dit is wat ik van Natalia gekregen heb.

- Nagelvijl van Glossybox
- Nagelvijl van Herôme
- Glazen nagelvijl van ik weet niet welk merk
- Pearl Drops uit de Young Glossybox
- Oorbellen met blauwe veertjes
- Een ketting en oorbellen roze bloemetjes
- Een ring met witte en beige steentjes
- Essence lipgloss XXXL Shine
- Parfum testertje Angel van Thierry Mugler
- Parfum testertje van Narciso Rodriguez for her
- L'Oréal Studio Secrets primer
- Nagellak van Etos wit parelmoer
- Nagellak NYC in metallic donkerroze
- Nagellak Bell in de kleur lichtgrijs met lichtpaarse gloed
- Nagellak metallic/parelmoer paars
- Labello sun protection
- Zoeva oogpotlood in de kleur Jungle Passion
- Lipstick van Sans Soucis in zachtroze
- Douchespons van Dove
- Syoss haarmousse
Ik ben heel blij met de sieraden, want ik zocht juist deze soort sieraden die ik nergens kon vinden.
Ik ben weer goed geslaagd, al zeg ik het zelf!

2 opmerkingen: