vrijdag 24 mei 2013

Mijn favorieten van het moment

Dit zijn mijn favorieten van het moment. Ik heb er aan zitten denken om iedere maand een favorietenlijstje te maken, maar ik heb niet iedere maand andere producten die ik liever gebruik dan een andere maand. Het zijn fases en ik kan de veranderende fases niet voorspellen, dus ik doe het maar per fase. Op dit moment gebruik ik dus deze producten heel vaak en graag. 
Het potje Essence My Skin dagcrème heb ik maar even rechtop gezet, want het rolde steeds weg. Maar dit is dus mijn favoriete dagcrème van het moment. Ik vind de structuur erg fijn, het is een crème en toch ook een beetje gel-achtig. Het trekt snel in en mijn huid wordt er niet vettig van, maar voelt lekker zacht aan. 
Dan mijn meest favoriete blush tot nu toe: de Catrice Apropos Apricot. Deze blush laat mijn gezicht er gewoon heel stralend, gezond en mooi uit zien. Ik heb hier eerder een review over geschreven.
Mijn meest favoriete foundation tot nu toe die ik het liefst iedere dag gebruik is de Maybelline Affinitone in de kleur 09 Opal Rose. Het is een foundation die perfect matcht met mijn huidskleur en waardoor ik er gezond en stralend uit zie. De foundation dekt goed, is makkelijk aan te brengen en zorgt voor een egale teint. Echt een aanrader!
Het MAX 03 Nude oogschaduwpalette (review) gebruik ik dagelijks. Vooral de champagnekleur links gebruik ik veel als highlighter en roze bovenin gebruik ik vaak. Soms ook in combinatie met mono oogschaduws of andere paletten. Het zijn gewoon heel goed gepigmenteerde oogschaduws waar ik graag mee werk.
De verzorgingsproducten die ik het liefst gebruik. De Yves Rocher keratine met shea butter body lotion is echt een super goede, fijne en lekker ruikende lotion. Als mijn huid erg droog is, gebruik ik dit heel graag, want het herstelt de huid erg goed. En het ruikt super lekker!
De Nivea cashmere shampoo ruikt zo vrolijk! Ik word er ook echt vrolijk van en al helemaal wanneer ik in de spiegel kijk nadat mijn haren opgedroogd zijn: ze glanzen onwijs goed en mijn haar wordt heel goed gevoed. Het is echt onwijs goede en fijne shampoo.
Na de Nivea shampoo gebruik ik graag de Herbal Essences frambozen conditioner tegen droge haarpunten. Ik ben sowieso erg dol op Herbal Essences en ik vind dat de producten van dit merk hun werk altijd erg goed doen. Dit is een heel fijn product om in de lente en de zomer te gebruiken vanwege de fruitige en vrolijke geur van framboos.
En natuurlijk de Toni&Guy haarspray die in de Glossybox van april 2013 zat. Toni&Guy ruikt altijd erg lekker en de haarspray houdt mijn kapsel goed onder controle, plakt niet en op het eind van de dag staan mijn haren niet als een pluizenbol overeind zoals bij veel andere haarsprays.
Het klinkt misschien een beetje raar, maar zo is het altijd bij mij geweest: als ik iets echt favoriet heb en het liefst gebruik, ga ik het juist besparen door het zo min mogelijk te gebruiken. Dit is ook zo bij de Maybelline Stiletto mascara (review!). Ik vind dit zo'n goede en fijne mascara dat ik het zo min mogelijk gebruik. Ik gebruik nu dagelijks mijn Clinique mascara die ook geweldig is, maar deze Maybelline blijft mijn favoriet. Ik zou het toch iets vaker moeten gebruiken, want anders droogt ie uit en heb ik er uiteindelijk nog niets aan gehad.
De lipgloss die ook mijn meest favoriet is, maar die ik wel bijna iedere dag gebruik, is de E.L.F. Pageant Princess. Het geeft mij de perfecte kleur, een lief zachtroze tintje en het blijft redelijk goed en lang zitten voor een lipgloss. Ik denk dat deze lipgloss nu nog halfvol is, maar gelukkig kun je er lang mee doen.
Nog een favoriet lipproduct: de Sence Glamour Girls vanilla flavoured lip balm. Echt flavoured kan ik 'em niet noemen, maar het ruikt wel lekker zacht naar vanille en deze lip balm verzacht je lippen echt goed. Te koop bij Big Bazar voor - ik denk - 0,87 euro voor 15ml als ik het goed onthouden heb. Dit is dus een budget aanrader!
En mijn laatst favoriet product van het moment: de Lush Lemony Flutter! Wat een super product is dit. Mijn aller eerst Lush product en zeker niet de laatste! Het verzorgt mijn nagels en nagelriemen echt fantastisch! Mijn nagels glanzen weer mooi en gezond na het gebruik van een heel klein beetje Lemony Flutter en mijn nagelriemen sluiten weer mooi aan op mijn nagels en vertonen geen kleine irritante losse velletjes meer die ik geneigd ben er af te trekken, met als gevolg dat mijn nagelriemen inscheuren en ik weer een paar dagen met pijnlijke rode vingertoppen rondloop. Thanks Lush!

Zitten hier favorieten van jou bij?

4 opmerkingen: