maandag 6 mei 2013

Wishlist #4 Make-up

Er zijn nog zoveel dingen die ik wil en vooral van make-up, dat ik het maar even op een rijtje moet zetten. De laatste tijd ben ik vooral verslaafd aan oogschaduws en paletten en dat kun je in mijn wishlist goed zien.

1. 
 
De E.L.F. Beauty Eyes Book Warm voor 5 euro. Ik vind dit zo'n mooi palette en het lijkt me ook erg handig voor op vakantie. Heb jij dit palette? Of heb je ergens reviews gelezen met een duidelijke mening? Is het aan te raden of niet?

2. 
De E.L.F. kwastenset met 12 kwasten voor 12 euro. Ik kan mezelf nog wel een beginner noemen, dus ik denk dat deze budget kwastenset wel geschikt zal zijn voor mij. Ik heb echt hard kwasten nodig, want ik merk tijdens het opmaken dat ik bepaalde (fijne) kwasten mis. Als iemand nog suggesties heeft voor een (beter) budget kwastenset van een ander merk, laat het alsjeblieft horen.

3.
Een gekleurde liquid eyeliner. Ik weet nog niet welke kleuren en van welk merk. Ik dacht aan die van de Hema, maar die hebben niet zo veel spectaculaire kleuren. Iemand tips?

4.
Een wishlist wil niet zeggen dat ik alles zal waarmaken, en dit is zo'n hoop- en droomgevalletje. Ik zou het Urban Decay Naked palette ontzettend graag willen hebben, maar ik vind het een beetje te duur. Wie weet of het ooit waargemaakt wordt...

5. 
Het MUA Undressed palette. Nog zo'n droomgeval. Zo mooi. Ik vind dit palette denk ik mooier dan de Sleek Au Naturel dat er op lijkt, maar met een Sleek palette zou ik ook erg gelukkig zijn.

Dit zijn de meest prangende wensen als het om make-up gaat. Als je nog tips hebt over bepaalde producten, merken of winkels laat het me dan weten. Ook als je iets af raadt zou ik dat graag willen weten.

6 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Het Naked palette is echt z'n geld wel waard, ik heb zelf Naked2 en ben er nog steeds zo blij mee, ik kan niet meer zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naked Palette is echt geweldig! Ik gebruik hem iedere dag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist. Ik heb laatst een foundation kwast bij de primarkt gekocht, tot nu toe erg tevreden. Verder heb ik kwasten van de estée lauder die ik al een tijd gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten op je wishlist (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou eerlijk gezegd oppassen met de kwasten van Elf.. ik heb er niet zulke goede dingen over gehoord helaas. Goedkoop dat zeker, maar de poederkwast prikte (zeiden ze). Als je op zoek bent naar budgetkwasten die lekker zacht zijn zou ik zeker een kijkje nemen bij de Hema of Kruidvat, en die kan je meteen al voelen ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geloof me, als je werkt komt die naked wel binnen. Het enige spijtige is dat je hem nu wsl online moet bestellen terwijl ik hem nog in de winkel kon kopen.
    Ik heb wel leuke ervaringen met de kwasten van ELF, ik heb wel enkel 2 oogschaduwkwasten gekocht, een eyelinerkwast en een blushkwast, deze vond ik zeer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen