zondag 19 mei 2013

Review: The Master Perfumer Violet Orchid Eau de toilette

De Kruidvat heeft een eigen geurlijn, genaamd The Master Perfumer. Deze geurlijn wordt nu uitgebreid met twee nieuwe damesgeuren, namelijk de Cherry Bloom Eau de toilette en de Violet Orchid Eau de toilette. 
Cherry Bloom heeft een geurmix van framboos, kersenbloesem en blond hout. Violet Orchid heeft een geurmix van vanille, orchidee en patchouli. 

Van Kruidvat mocht ik de Violet Orchid Eau de toilette testen.
Ik hou heel erg van de geuren vanille en patchouli en al helemaal wanneer deze twee gecombineerd worden. Ik was daarom ook zeer enthousiast toen ik deze Violet Orchid eau de toilette in mijn bezit kreeg. De geur van orchidee vind ik alleen niet zo geweldig en orchidee is juist het overheersende geurtje in de Violet Orchid. Het moet je staan en helaas staat de geur van orchidee mij niet zo goed. Misschien iemand anders wel. De geur van patchouli komt er heel licht doorheen en daar houd ik dan weer wel van, net als vanille, maar vanille kon ik in deze eau de toilette helaas niet zo goed herkennen. De combinatie van deze drie geuren valt voor mij in dit geval een klein beetje tegen, maar misschien geldt dat voor jou niet zo en zal de Violet Orchid jou wel heel goed staan en ga jij fleurig en geurig de lente door.

The Master Perfumer bestaat uit 10 luxe en betaalbare eau de toilettes voor dames en heren. De geuren zijn verkrijgbaar in alle Kruidvat-filialen voor 7,99 euro.

Welke van deze twee eau de toilettes zou jij uitkiezen?

2 opmerkingen: