zaterdag 18 mei 2013

Mijn aanvulling nagellak stash

Bijna een jaar geleden heb ik jullie mijn nagellak stash laten zien. Inmiddels zijn er nieuwe lakjes bij gekomen en er zijn er een paar weggegaan. Ik laat in dit artikel zien welke lakjes ik "nieuw" heb.
Op de foto hierboven heb ik links bovenaan de vier Trind lakjes, van links naar rechts: Tropical Blue, Purple Sunst, Minty Mojito en Blue Lagoon.
Bovenaan rechts heb ik een crackle nagellak van O.P.I. die gewoon Blue Crackle heet. Links onder Parisax nummer 102, E.L.F. Pearl Pink, NYC 185 Make Me Blush. Rechts onder heb ik de kersteditie 2012 van Only You zilver glitters 998 Disco Diva, rood 201 Diabolique en goud 483 Golden Rain.
Links heb ik een mini nagellakje van Yves Rocher in de kleur 13 Fuchsia en daarnaast een Etos lakje wit parelmoer nummer 002. Bovenaan heb ik vier lakjes van de Primark in metallic paars fuchsia roze, groen met glitters en blauw met glitters. Deze lakjes hebben geen nummers of namen. Onder heb ik drie lakjes van MAX die bij de Action te koop zijn. Ik heb hier al best veel kleuren van, omdat ik het heel goede nagellak vind. Links ligt een peach kleurtje met shimmers in kleur 91 Pink Diamonds, midden een transparant lakje met glitters in kleur 16 Diamond Sky en rechts een metallic paars (ik dacht dat ik deze kleur nog niet had) nummer 207 Purple Sky. Helemaal rechts heb ik een lakje van Bell Air Flow Lotus Effect in kleur 703. Het lijkt grijs op de foto, maar het heeft een lichtpaarse gloed.
Dit de foto met de nail art lakjes. Links heb ik twee lakjes van MAX magnetic, links onder heb ik een base coat Pro White van Alessandro. Boven heb ik drie neon stripers van MAX in geel, oranje en groen, onder heb ik drie pastel stripers in roze, blauw en lichtbruin en rechts heb ik drie stripers in koper glitters, zilver glitters en zwart.

In totaal heb ik 33 nieuwe nagellakken. Meer dan ik eigenlijk dacht. Zijn er lakjes waar jij swatches van wilt zien?

3 opmerkingen: