maandag 6 augustus 2012

NOTD: Pink Diamonds

Mijn nagels voor vandaag: MAX Pink Diamonds. Ik heb deze pasgeleden bij de Action gekocht voor 0,45 euro. Normaal gesproken ben ik erg te spreken over de MAX nagellak, maar als ik eerlijk ben vind ik deze best wel tegenvallen. Ik vind de lak niet goed dekkend (hier zitten 2 dikke lagen op) en de shimmers vind ik ook niet duidelijk te zien. 
Als je goed kijkt zie je de shimmers in de nagellak in het potje wel zitten, maar op mijn nagels zie ik niets glimmends. De kleur is op zich wel leuk.
De volgende keer zal ik wat meer lagen lak er over doen. Nu heb ik een mooi excuus om het er weer af te halen en straks nail art te doen, want dat is al weer veel te lang geleden. Ik zal foto's van maken van mijn nail art stappen of ik ga het filmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten