dinsdag 9 april 2013

Tag: This or That?

 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag gedaan heb en deze keer wil ik de tag This or That doen. Ik heb deze tag zelf bedacht, maar het zal vast wel ooit eerder gedaan zijn. De vragen van deze tag heb ik ook zelf bedacht. Als je deze tag over wilt nemen, kun je ook gewoon de vragen overnemen en dan vul je zelf je eigen antwoorden in, maar je kunt natuurlijk ook zelf jouw vragen samenstellen. 
Bij deze tag gaat het er om dat je door middel van de keuzes die de persoon maakt in de dit-of-dat-vraag, je iemand beter kunt leren kennen. En het is gewoon heel leuk om in te vullen.

1. McDonalds of Burger King?
Absoluut Burger King! Ik vind de broodjes en de frietjes van Burger King veel lekkerder. De hamburgers zijn veel beter belegd en ik heb het idee dat alles verser is dan bij McDonalds. Dan betaal ik liever wat meer voor een hogere kwaliteit bij Burger King dan voor minder kwaliteit bij McDonalds.

2. Lipgloss of lipstick?
Dat is een moeilijke, maar ik denk lipgloss. Ik draag vaker lipgloss dan lipstick voor overdag, maar als ik uitga dan draag ik vaker een lipstick. 

3. Honden of katten?
Ik hou heel erg veel van dieren, maar ik ben toch meer van de katten dan van honden. Wij hebben altijd katten gehad en ik vind dat fijnere huisdieren dan honden. Katten zijn lekker zelfstandig en eigenwijs, maar kunnen ook heel erg knuffelig zijn. Ik vind het heerlijk om op de bank te liggen met een dekentje, een kop thee erbij en mijn kat op schoot. 
Dit is mijn kat Dalasi die bij mij op schoot ligt. Heerlijk vind ik dit.

4. Lezen of schrijven?
Dit vind ik ook erg moeilijk om te kiezen. Meestal combineer ik het op een vrije dag. Het ene uur schrijf ik, het andere uur lees ik. Ik vind beide erg leuk, maar ik denk dat ik langer achter elkaar door kan gaan met lezen dan met schrijven. Dus lezen, denk ik.

5. Oogschaduw of mascara?
Oogschaduw vind ik leuker om te dragen dan mascara, maar een opgemaakt oog met oogschaduw is niet compleet zonder mascara en een oog met mascara kan wel zonder oogschaduw. Ik draag vaker mascara zonder oogschaduw dan oogschaduw zonder mascara, dus dan kies ik voor mascara. Wat een raar woord is dat eigenlijk als je er over nadenkt: mascara... mas-ca-ra... Nou ja.

6. Harry Potter of Lord of the Rings?
Waarom verzin ik zulke moeilijke vragen voor mezelf? Harry Potter kende ik eerder dan Lord of the Rings. Maar The Lord of the Rings vind ik eigenlijk iets mooier, iets serieuzer. Ik denk dan Lord of the Rings.
7.  Jurkje of rokje?
Ik draag vaker en liever jurkjes dan rokjes. Dat heb ik altijd gedaan en daar gaat mijn voorkeur gewoon naar uit. Ik denk dat ik me gewoon prettiger voel in een jurkje dan een rokje.

8. Zomer of winter?
Zomer! Ik voel me fijner als het warmer weer is met zon, dan in de kou. Ik ben vrolijker en actiever. Ik raak altijd een beetje neerslachtig in de winter. Ik ben ook echt een koukleum. 

9. Parfum of deodorant?
Parfum. Ik hou meer van parfum dan van deodorant. Parfum is vaak wat gevarieerder dan deodorant en ik vind parfum altijd lekkerder ruiken dan deodorant.

10. Pudding of ijs?
IJs! Mij kun je wakker maken voor ijs. Ik eet ijs het hele jaar door, ook in de winter vind ik dat lekker, maar dan wil ik er wel een extra dekentje bij. 
11. Foundation of BB-cream?
De laatste tijd gebruik ik vaker BB-cream dan foundation, maar ik heb meer foundation in mijn stash dan BB-cream. Het ligt er echt aan welk merk BB-cream, want er zijn veel slechte bij, vind ik. Ik gebruik nu vaak BB-cream van Ginvera en van Garnier, maar ik denk toch dat ik kies voor foundation, omdat foundation gewoon vaker van betere kwaliteit is en het dekt beter als je de juiste foundation gebruikt.

12. Zwembad of strand?
Strand. Ik hou van het strand en de zee/oceaan. Ik kan me veel beter ontspannen op het strand dan in het zwembad, maar in het zwembad kan ik wel beter zwemmen. Het strand associeer ik meer met zomer en daar word ik blijer van. Strand, dus.

13. Theo Maassen of Najib Amhali?
Najib Amhali. Ik vind Theo Maassen ook super grappig, maar ik kan harder lachen om Najib Amhali. Alleen zijn gezicht al. Die vent heeft het gewoon.
 14. Doof of blind?
Allebei is erg, maar als ik moet kiezen, doe dan maar doof. Dan kan ik in ieder geval mijn geliefden zien en ik kan nog boeken lezen, ik kan nog gewoon functioneren.

15. Goud of zilver?
Zilver. Ik draag altijd zilveren sieraden, want dat staat me beter, maar ik vind het ook mooier. Ook als het om make-up gaat, draag ik altijd meer zilveren oogschaduw dan goud.

6 opmerkingen: