woensdag 3 april 2013

Opgemaakte producten maart 2013



Het is weer tijd voor de opgemaakte producten van maart! Wat gaan de maanden toch snel voorbij, maar ik vind het altijd leuk om weer de opgemaakte producten van iedere maand op een rijtje te leggen, te fotograferen en te reviewen. Ik heb in maart best wel een aantal producten opgemaakt.

Dove Beauty Care Shower Silk Glow 250ml
Wat kan ik anders zeggen dan dat dit gewoon een heel fijne shower cream is. Silky is het absoluut, maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet over uit of het ook een Glow geeft aan je huid. Wat ik wel merk is de prettige, zachte, silky geur die vrij komt. De cream voelt zijdezacht aan en heeft een mooie glans van zichzelf. Zelfs de verpakking is daar op aangepast, want het flesje heeft dezelfde parelmoer glans als de shower cream.
Dit staat op de achterkant van het flesje:

"Een sprankelende uitstraling bewaar je toch niet alleen voor speciale momenten, Je wilt toch iedere dag stralen? Dove Silk Glow Douchecrème bevat een speciale combinatie van een heerlijke geur, Dove's 1/4 hydraterende crème en rijke verzorgende bestanddelen. Het zijdezachte schuim verwent je huid. En nog beter: je stapt onder de douche vandaan met een huid die zo zacht en stralend aanvoelt als zijde. Goed voor je huid. Goed voor je uitstraling."

Het is wel waar wat ze zeggen: je huid voelt inderdaad zijdezacht aan en ik hou van deze geur. Gelukkig heb ik hier nog een fles van staan.
 Umbro Woman Exotic Perfumed Body Spray 150ml
Een prima deodorant, maar niet mijn geur. Ik had deze gekocht, omdat ik ooit hiervan de blauwe versie had en daar was ik zó dol op, dat ik de andere geuren hier ook van wilde. Maar helaas viel deze geur een beetje tegen. De geur ruikt niet vies, maar wordt wel storend op een gegeven moment. Ik zou deze niet opnieuw kopen.
 Dove Hair Therapy Color Care Conditioner 50ml
Weer Dove. Ik hou van Dove! Deze mini conditioner zat bij een tijdschrift dat ik gekregen heb van mijn vorig stagebedrijf. Het is eigenlijk een conditioner voor gekleurd haar, maar dat heb ik niet. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit. Conditioner werkt toch wel en ik merkte het aan mijn haar. Mijn haar was super lekker zacht en had een prachtige stralende glans. Ik kreeg zelfs opmerkingen van mensen in mijn omgeving dat mijn haar er mooi uit zag en dat door gewoon deze conditioner die voor mij véél te klein was en véél te snel op was, want ik ben er dol op!
Het leuke van deze conditioner vond ik dat het een duo crème was. Als je een dot op je hand kneep, was de ene kant van de dot crème roze en de andere kant wit. En er komt je een vrolijke fruitige geur tegemoet die lang blijft hangen, ook de volgende dag ruik je het nog in je haar. Het is dat ik nog zoveel conditioner in mijn kast heb staan, anders zou ik per direct een nieuwe fullsize tube kopen!

Toni & Guy Cleanse Shampoo For Damaged Hair 50ml
Nog zo'n super fijn en heerlijk ruikend doucheproduct. Deze shampoo zat in de Glossybox van januari 2013. Ik heb de shampoo met plezier gebruikt, maar ook is dit helaas een mini. De geur is heerlijk! Ik kan de geur moeilijk omschrijven, maar als je het merk Toni & Guy kent, snap je denk ik wel wat voor geur het is. Het is een typische Toni & Guy geur die je nergens anders tegenkomt en die zeer verslavend is! Het ruikt trouwens ook erg lekker in combinatie met de Toni & Guy Sea Salt Spray die in de Glossybox van juni 2012 zat. (Ja die heb ik nog, ik ben er zuinig op!) Jammer dat deze shampoo op is.
 Essence XXXL lipgloss
Ik weet niet meer hoe deze kleur heet, want de letters zijn er af gesleten. Ik heb deze lipgloss lang gehad en gebruikt met veel plezier. De lipgloss gaf een subtiele roze tint met subtiele glittertjes aan je lippen en rook erg lekker. Een prettige, zachte rozige geur. Jammer dat deze op is. Volgens mij is deze trouwens niet meer te koop.

Biotherm Biomains Hand & Nail Traitment 20ml
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar in tegenstelling tot een paar vorige producten ben ik blij dat dit een mini is en geen fullsize product. Normaal ben ik erg te spreken over het merk Biotherm, maar over deze hand- en nagelcrème toch niet. Hoewel de crème lekker en subtiel ruikt, deed het niet zijn werking zoals deze zou moeten doen. 
Zodra de crème is opgedroogd op je handen, wat gelukkig wel snel gebeurt, zijn je handen net zo uitgedroogd als daarvoor. En dat terwijl een handcrème juist bedoeld is om je handen weer lekker zacht en soepel te maken als dat nodig is. Als ik meteen na het gebruik van deze handcrème dan maar een andere handcrème gebruikte, was het probleem opgelost. Conclusie: het lag niet aan mijn handen, maar aan de handcrème.
Deze mini tube Biotherm handcrème zat in de Glossybox van februari 2013.

Andrélon Haar & Hoofdhuid Bright Shine Shampoo 50ml
Deze shampoo is voor normaal en dof haar en belooft een verzorgde hoofdhuid voor zichtbaar gezond haar. Ik vind het een fijne shampoo. Waarom? Omdat ik het gevoel heb dat mijn hoofdhuid er inderdaad beter door aanvoelde en ik het idee had dat mijn haren er gezonder op werden. Mijn haren voelden zachter aan en pluisden minder en mijn hoofdhuid, die soms een beetje geïrriteerd aan voelt rond mijn scheiding, voelde weer prettig aan. 
De shampoo is iets dikker dan de "normale" Andrélon shampoos en je hebt er minder van nodig. Het schuimt goed en ruikt lekker fris en fruitig zoals ik gewend ben van Andrélon. Ik zou deze wel kopen als ik weer shampoo nodig heb.
Max Eyes Waterproof Mascara
Een prima mascara, maar waterproof kan ik het niet noemen. Ik heb eerder een review over deze mascara geschreven die je hier kunt lezen. Ik gebruikte deze mascara voor doordeweekse dagen, zoals naar school. Een simpele, maar niet zo bijzondere mascara, maar toch prima in gebruik. Toch zou ik deze niet opnieuw kopen, omdat ik inmiddels andere mascara's heb ontdekt die net zo goedkoop zijn en die het véél beter doen.

Glossybox nagelvijl
Deze nagelvijl zat als extraatje in de Glossybox van september 2012. Een fijne nagelvijl die zijn werk goed en snel deed en ik heb deze vijl regelmatig gebruikt, maar nu is 'ie op. Ik kan er met mijn nagels over heen gaan, maar hij schuurt niet meer. Jammer, maar hij heeft een goed leven gehad.

Nivea Body Verstevigende Intensieve Crème Q10 plus
Een testertje van Nivea. Net als Dove ben ik altijd tevreden over Nivea. Dit was een testertje voor body lotion. Een fijne body lotion met een prettige, typische Nivea geur. Het maakte mijn droge huid soepel, glad en glanzend. 

Dit waren weer de opgemaakte producten van maart. Heb jij dezelfde of andere ervaringen over een van deze producten?

6 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je veel opgemaakt zeg! Leuk om te zien! :) De Essence XXXL lipgloss heb ik ook, maar die zit nog helemaal vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou dat ik ook zoveel opmaakte op een maand tijd, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die handcrème van Biotherm daar ben ik ook niet zo'n fan van :-). En ik ben wel benieuwd geworden naar die Dove conditioner. Leuk dat het ook uit twee kleurtjes bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik vind het knap dat je een lipgloss zo op gemaakt hebt. Die moet wel heel fijn geweest zijn! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat de handcrème van biotherm zo tegen viel, is toch best een duur merk vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen