zondag 7 april 2013

Beauty blunders van celebs en die van mij

We kunnen allemaal veel positieve berichten lezen over hoe celebs er uit zien met hun nieuwste fashion trends, kapsels en make-up, maar ook zij maken wel eens blunders als het gaat om hun uiterlijk. Blunders die eigenlijk iedereen wel eens in zijn of haar leven maakt en achteraf kun je je niet voorstellen dat je daar op dat moment niet op gelet hebt of dat je het niet hebt voorkomen door even logisch na te denken of gewoon even in de spiegel te kijken.
Een paar voorbeelden:

                                Eva Longoria met te lichte concealer
                                            Ziyi Zhang met lipstick op haar tanden
                                                Julia Roberts met ongeschoren oksels
                                       Catherine Zeta Jones met teveel bronzer

Ik denk dat iedereen wel ooit een blunder gemaakt heeft. Vooral wanneer je in de puberteit net begonnen bent met make-up, zoals ik. Ik heb meerdere (kleine) beautyblunders gehad toen ik net begon met het gebruiken van make-up. Ik heb er helaas voor jullie en gelukkig voor mij geen foto's van, maar ik kan het jullie wel vertellen.
Mijn beautyblunder was in mijn puberteit op de middelbare school toen ik voor het eerst foundation probeerde. Het was een te donkere en naar oranje neigende foundation, maar dat had ik zelf niet in de gaten. Opeens werd ik door jongens uit mijn klas "wortel" genoemd en ik begreep niet waarom, tot ik bij de toiletten in de spiegel keek. En ja, probeer het dan maar te verwijderen op school, zonder make-up remover. Gênant!

Een andere blunder was een keer toen ik héél creamy oogschaduw gebruikte. Het was een warme dag in de zomer en ik had een lang stuk gefietst naar school. Toen ik op school aan kwam, was de lichtblauwe oogschaduw helemaal uitgelopen, langs en onder mijn ogen. Iemand vroeg: “Waarom draag jij oogschaduw onder je ogen?”
Ik schrok, maar herstelde me en blufte: “Dat hoort zo, dat is een nieuwe trend. Weet je dat dan niet?”
Ik keek in de spiegel en heb het snel gefatsoeneerd, maar een paar dagen later liepen meerdere klasgenootjes van mij ook met oogschaduw onder hun ogen. Ik was mijn bluf vergeten en zei: “Je oogschaduw is uitgelopen, weet je dat?”
“Nee, dat hoort zo. Dat had jij laatst toch ook? Je weet wel, die trend.”


Wat was jouw grootste beauty blunder ooit?

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn best wel grote blunders ja! Van die celebs bedoel ik dan :P

    Liefs,
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's hard to find experienced people for this subject, but you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    Look into my blog - her response

    BeantwoordenVerwijderen