maandag 1 april 2013

Ooglook: MAX oogschaduw palette 03 Nude

Ik had beloofd een look te maken met het oogschaduw palette van MAX van de Action. Ik heb de 03 Nude gebruikt voor deze look. Over dit palette en een ander palette van MAX heb ik al eerder een review geschreven die je hier kunt lezen.
 De kleuren die ik gebruikt heb voor deze look zijn:
Als eerst heb ik een oogschaduwbasis aangebracht van de Hema zodat alles beter blijft zitten en de kleuren beter uitkomen op de oogleden. De oogschaduw bracht ik gewoon aan met de applicator van het palette. Het is een fijne applicator en werkt prima. 
Ik ben begonnen met de crèmekleur als highlighter. Ik heb de binnenkant van mijn ooghoeken hiermee gedaan. Vervolgens heb ik de lichtere kleur bruin gebruikt die helemaal aan de rechterkant van het palette zit en die heb ik vanaf de crèmekleur over het hele ooglid verspreid. Daarna heb ik alleen in de buitenste ooghoeken de donkerdere kleur bruin licht aangestipt. Niet teveel, want het is best wel een overheersende kleur en daarna heb ik de kleuren heel lichtjes en voorzichtig geblend met mijn vinger.
Als laatst heb ik dezelfde crèmekleur als highlighter op het wenkbrauwbot aangebracht. Zoals je misschien kunt zien is de oogschaduw echt super goed gepigmenteerd en het heeft mooie shimmers. Je hoeft de oogschaduw maar heel licht aan te tippen met de applicator om het goed te gebruiken en je hoeft niet bang te zijn voor fall out, ook al is de oogschaduw aan de zachte kant. Het korrelt nauwelijks en ik vind dat het van heel goede kwaliteit is.

Dit zijn alle make-up producten die ik gebruikt heb voor deze look.
- Green Tea BB Cream van Ginvera 
- Concealer 01 van Essence
- Oogschaduwbasis van Hema
- Blush Tickled Pink van E.L.F.
- Oogschaduw palette 03 Nude van MAX
- Mascara Stiletto van Maybelline
- Lipgloss van ModelCo
- Blush kwast van Glossybox

Wat vind jij van deze look?

4 opmerkingen: