woensdag 4 december 2013

Opgemaakte producten november 2013

Ik heb een maand overgeslagen met de opgemaakte producten, maar hier is er weer een artikel met mijn opgemaakte producten van de maand, deze keer van november 2013. Het is niet zo heel veel deze maand, maar toch de moeite waard om het te laten zien. En natuurlijk is het gewoon leuk om te zien wat ik in de maand opgemaakt heb. 

Bella Duo Cotton
Vrijwel iedere maand maak ik een pakje van 80 wattenschijfjes op. Ik koop ze altijd bij de Action en ze zijn voor mij goed genoeg en lekker goedkoop. Deze watjes zijn bijna de helft van de prijs dan de wattenschijfjes van de Kruidvat. Altijd een rebuy voor mij.

Essence My Skin dagcrème
Dit is één van mijn favoriete dagcrème's tot nu toe. Het is een gel-achtige crème die mijn huid lekker zacht maakt. Het fijne aan deze dagcrème is dat mijn huid er niet vet van wordt en ik heb het gevoel dat dit spul goed doet voor mijn gevoelig huidje. Dit is een goede dagcrème voor de gevoelige huid, omdat het de droge huid herstelt en een vette huid voorkomt. Ik zal toch wel andere merken en soorten dagcrème's uitproberen uit nieuwsgierigheid, maar ik zal wel bereid zijn dit fijne potje opnieuw te kopen. Een rebuy dus!
 Kneipp douche rozemarijn
Deze mini flacon met rozemarijn is fijn om te gebruiken om te stomen tijdens je verkoudheid. Je neus gaat er snel en goed van open. Stomen kan met deze activerende en stimulerende douchegel met een warme douche, maar je kunt het ook in een kom met kokend water doen zodat je op de klassieke manier stoomt. Ik vind het lekker ruiken en het werkt voor mij goed, dus dit is een rebuy.

Balance Me wonder eye cream
Deze oogcrème zat in de Glossybox van december 2012. Ik heb deze crème niet vaak gebruikt, omdat ik oogcrème niet zo heel nodig vind. Verder was het wel een fijne crème om te smeren, de huid werd zachter en minder gevoelig rond mijn ogen en de crème rook lekker naar citrusfruit. Toch zal ik dit niet kopen, omdat ik dagcrème net zo goed kan gebruiken als oogcrème. Dit is geen rebuy.

Herbamedicus hand & nagelcrème aloë vera
Ik heb al ooit een review geschreven over deze handcrème, die kun je hier lezen. Een prima budget handcrème, maar niet de fijnste of de beste die ik ooit gebruikt heb. Leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar dit is voor mij geen rebuy, omdat ik inmiddels veel fijnere en betere handcrèmes gebruik, zoals Nivea soft cream en Vaseline essential moisture.

Heb jij in de maand november veel opgemaakt?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben op zich wel benieuwd naar die rozemarijn geur. Want rozemarijn lijkt mij toch niet direct erg lekker om naar te ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee klopt, ik vind rozemarijn zelf ook niet zo lekker om de hele tijd op mijn huid te ruiken. Maar als ik verkouden ben, gebruik ik het wel gewoon als douchegel en dan douche ik warm zodat het goed stoomt en daarna gebruik ik andere douchegel die ik lekker vind ruiken. Of wat je ook kunt doen is je na het douchen insmeren met een lekker ruikende bodylotion of body butter. Maar je neus gaat wel open van rozemarijn!

      Verwijderen