maandag 24 juni 2013

Personal update: studying

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het bloggen mis. Ik begin afkickverschijnselen te krijgen, zo lang is het geleden voor mijn gevoel dat ik geschreven heb. Maar er komen betere tijden aan!

Een groot deel van het schooljaar is achter de rug; ik heb geen lessen meer, alle deadlines zijn behaald en ik heb al een aantal tentamens gedaan en heb hoge cijfers gehaald (het laagste cijfer is een 7,8 voor de gevreesde rekentoets en het hoogste cijfer is een 9,7 voor Engels).
Morgen heb ik een belangrijk tentamen voor het vak juridisch (sociaal zekerheidsstelsel en rechten) en een examen voor Nederlands juridische taal. 
Hierna ben ik helaas nog niet klaar, want volgende week maandag 1 juli heb ik nog een herkansing voor het tentamen juridisch van de vorige periode en een inhalingstentamen voor Engels. En dan heb ik pas echt vakantie. 

Na morgen zal ik ook al iets meer tijd hebben dan ik nu heb, want ik hoef niet zo veel te leren voor de toetsen van volgende week maandag. De verwachting is dat ik na dinsdag wat frequenter zal gaan bloggen. Jullie horen nog van me!


1 opmerking: