woensdag 13 maart 2013

Opgemaakte producten februari 2013

Het is een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Het is al even geleden dat ik een bericht gemaakt heb over de opgemaakte producten van de maand. In de maanden dat ik geen bericht gemaakt heb over de opgemaakte producten, zijn er natuurlijk wel producten opgemaakt, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt. Die sla ik dus gewoon over.
Van februari zijn het de volgende producten:

Als eerst de Andrélon crèmespoeling Veerkracht van bamboe 300ml voor droog en beschadigd haar. Ik ben pasgeleden naar de kapper geweest (niets bijzonders, gewoon wat bij laten knippen en terug in model), maar daarvoor had ik heel droog en beschadigd haar. Ik merkte enigszins wel wat verschil bij het gebruiken van deze crèmespoeling, maar het is niet zo dat het droog of beschadigd haar voorkomt of helemaal "geneest".
Het ruikt prima, niet bijzonder, maar ik vind het wel een fijne crèmespoeling. Hij doet zijn werk goed.
De Himalaya Herbals Purifying Neem Foaming Face Wash 150ml (zo, een hele mond vol) zat in de Glossybox van juli 2012. Ik heb er dus ongeveer 7 maanden mee gedaan. Best lang, moet ik zeggen. Ik heb het niet 7 maanden lang dagelijks gebruikt. Tussendoor heb ik ook wel een andere face wash gebruikt of was ik te lui om mijn gezicht te wassen voor het slapengaan. Ik vond het een heel fijne face wash, want mijn gezicht voelde altijd veel beter en fijner aan nadat ik het gebruikt had. Ik had ook het idee dat ik minder snel puistjes kreeg wanneer ik het gebruikte of dat puistjes minder werden als ik ze al had. Ik ben dus erg tevreden over deze face wash! 

Naast de Himalaya face wash ligt de MAX Herbal Shampoo met lavendel en aloë vera voor alle haartypen. Deze heb ik bij de Action gekocht en is op zich een prima shampoo. Niets bijzonders en ruikt heel subtiel. Als ik niet zou weten dat er lavendel en aloë vera in zit, zou ik het eigenlijk niet geraden hebben. Ik vind deze shampoo zo simpel dat ik het eigenlijk niet snel opnieuw zou kopen. Dan geef ik liever wat meer uit voor een wat lekkerder ruikende shampoo, want dat vind ik eigenlijk toch wel heel belangrijk.

In het midden heb ik het opgemaakte oogpotloodje van Essence dat 1,99 euro kostte. Deze heet 01 Black Fever en heb ik al best wel lang in mijn bezit en heb het dagelijks gebruikt. Eigenlijk is het niet echt een oogpotlood, maar meer een oogpen. Je draait het potloodje als het ware naar boven.
Het gebruik is zuinig en het zwarte lijntje blijft lang op je waterlijn en/of bovenste ooglid zitten. Het is iets zachter en vettiger dan een kohl potlood. Dit was de fijnste oogpotlood tot nu toe. Ik heb inmiddels wel een nieuwe soortgelijke oogpotlood gekocht, maar dan van MAX bij de Action. En als ik het potloodje van MAX goed bekijk, zal deze naar verwachting niet zo heel veel verschillen van kwaliteit als Essence. De MAX oogpen kostte 0,79 euro.
Het enige nadeel dat ik ondervonden heb bij het gebruik van een oogpen, is dat als het bijna op is, het nog heel moeilijk te gebruiken is. Het laatste kleine stukje valt er snel uit of verkruimelt tijdens het tekenen.
Links onder aan de foto met de opgemaakte producten heb ik de Hegron reinigingstonic 250ml. Een fijne tonic, ruikt prima en maakt goed schoon. Als ik mijn make-up er af haal met reinigingsmelk, vervolgens mijn gezicht was met face wash en daarna de Hegron reinigingstonic, dan zag ik vaak toch dat de tonic nog het een en ander uit mijn poriën haalt, waaruit ik kan concluderen dat het zijn werk goed doet. Ik zou deze wel opnieuw kopen, maar ik heb om te testen dit keer een andere reinigingstonic gekocht.

Als laatst heb ik de Hegron Hand & Nail Cream waar ik al eerder een review over geschreven heb. De review kun je hier lezen.
Het was een redelijk fijne hand- en nagelcrème, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik deze opnieuw zou willen kopen. In mijn review schreef ik dat ik het een hele fijne handcrème vond en dat deze best lekker rook, maar naarmate ik de handcrème vaker gebruikte, begon de sterke geur me toch een beetje tegen te staan en op het laatst zelfs een beetje te irriteren. Dat moet ik dus niet hebben bij een handcrème. Ik vind geur wel heel belangrijk bij verzorgingsproducten.

Gebruik jij één van de bovenstaande producten ook? Laat me weten wat jij ervan vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten