vrijdag 15 maart 2013

Spam je blog!

Ik surf graag rond op Blogger en Bloglovin' om leuke en nieuwe blogs te leren kennen, maar het zijn er zoveel dat ik zelf een beetje het overzicht kwijt raak. En ondertussen komen er nog nieuwe bij of verdwijnen er een paar. 
Laat je blog achter en probeer je blog een beetje te promoten zodat het voor mij en anderen duidelijk is wat jij doet met jouw blog.

Natuurlijk hoef je niet alleen maar je eigen blog te promoten. Als je leuke blogs van anderen weet, mag je die natuurlijk ook promoten. Hoe meer blogs, hoe beter en we kunnen allemaal van elkaar leren en inspiratie op doen!
 

Oh en nog even ter informatie: een tijd geleden heb ik vermeld dat ik bij 50 volgers een winactie organiseer. Ik kan jullie met vreugde vertellen dat de 50 bijna rond is! Ik heb 29 volgers op GFC en 18 volgers op Bloglovin'. Dat maakt 47 in totaal. Nog drie te gaan!
 

20 opmerkingen:

  1. Hoi hoi!
    Leuk artikel!
    Leuk dat je weer meer blogt.
    Alles goed met je?

    Zal even wat over mijn blog vertellen:
    Ik ben Arja en blog over alles wat met interieurstyling en lifestyle te maken heeft.
    Bijvoorbeeld: koken, leuke winkeltjes, spullen voor in huis en kringloopwinkels.
    Ben je nieuwsgierig geworden?
    Neem dan eens een kijkje op: www.arjavangarderen.blogspot.nl

    Wie weet tot snel! Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je reageert! Ja met mij gaat alles goed en het voelt inderdaad goed om weer te bloggen. Het is toch een groot deel van een voldoening haha.

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik heb wel een beetje hetzelfde, haha!

    Mijn blog heet ILUMUOTI. In hoofdletters, want dat vind ik er leuker uitzien, haha! Mijn blog gaat over mode, shoppen, outfits, beauty en gadgets; eigenlijk over alles wat ik leuk vind, haha!
    Je vindt mijn blog hier: http://ilumuoti.blogspot.com

    De blog van Jasmijn is ook erg leuk. Het is een beautyblog en je vind hem hier: www.beautybubble.nl

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!

    http://www.watermeloentjes.blogspot.nl
    Beauty, Fashion, Hair, Nails & Food. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Leuke blog heb je!

    Mijn blog is Glossiequeen, ik heb deze blog samen met een vriendin! We schrijven over beauty, fashion en nog veel meer! Dus ik zou zeker een kijkje nemen op www.glossiequeen.blogspot.nl

    Liefs,
    ANouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    Leuk dat we mogen spammen! Mijn blog is www.beautybymissella.com. Ik schrijf voornamelijk over beauty(producten) with a touch of me! Zo nu en dan hou ik een winactie of schrijf ik over fashionable musthaves. Neem gezellig een kijkje zou ik zeggen.

    Liefs,

    Michella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik blog samen met mijn zus over beauty, lifestyle en een beetje fashion. We maken gezellige filmpjes, schrijven reviews en elke zaterdag plaatst ik een spannende, kleurrijke look! Onze blog heet: www.ditisons.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeuk!!

    Mijn blog gaat over lifestyle, cooking, photography, DIY and selfmade things.
    http://www.ddeliciouss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://www.justourbeautylife.blogspot.nl/

    mijn nieuwe blog samen met mn bff!

    beauty fashion lifestyle and more! , dat is wat er allemaal wordt gepost!

    met elke dag een gevarieerde post
    elke dag één!!


    neem een kijkje!!!!
    xx

    http://www.justourbeautylife.blogspot.nl/





    binnenkort een weggeef actie als je elke dag even kijkt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Een nieuwe blog! Ik volg jullie. Veel succes met jullie blog.

      Verwijderen
  9. Op mijn blog vind je artikelen over trends op Fashion, Beauty & Lifestyle gebied! Dol op shoplogs, battles tussen beautyproducten en interieurartikelen? Dan is mijn blog ook zeker iets voor jou!

    Je kunt op dit moment nog kans maken op een Fashion meets Beauty goodiebag t.w.v. € 50,-

    xoxo Evita
    http://www.fashionmeetsbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fashion in Glamourland | Fashion & Style blog
    www.fashioninglamourland.blogspot.com ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke blogs staan hier, zelf blog ik met mijn beste vriendin over beauty, fashion, lifestyle en nog veel meer!

    Met de elke dag een post garantie :)!
    vandaag een avondroutine we posten alles elke dag om 07:00 ..
    Neem een bezoekje, en reageer op de filmpjes en de artikels want dan weten we wat jullie er van vinden x

    http://justourbeautylife.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik blog over beauty, lifestyle, koken en reizen! Ik hou van deze dingen en schrijf er graag over. Waarom je een kijkje moet nemen? Omdat ik opzoek ben naar leuke andere blogs en er komt binnenkort een leuke winactie! Dit is mijn blog: http://carinslife.blogspot.nl/
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en lief van je! Ik blog sinds kort voor http://PreciousMakeup.blogspot.com Vooral over beauty maar er komt ook wel eens iets anders voorbij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb 2 blogs, een blog heb ik over beauty, nails en een beetje lifestyle en tips voor de verzorging van de kroesharigen onder ons( www.mjstyle14.blogspot.nl ) en op mijn 2e blog geef ik tips over hoe je jouw schooltijd op de beste manier kan overleven, ik zal vanaf aankomende maandag ook daar elke week gaan posten.(www.missbeautynerd.wordpress.com)
    Ik hoop dat je de moeite wilt doen om mijn blog te bekijken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. http://beautygurunotebook.wordpress.com/

    Beautyblog waar eigen stijl centraal staat. Ook met youtube video's
    Have Fun xX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. thenewfashionicons.blogspot.nl
    Wij zijn 2 meisjes die bloggen over beauty, lifestyle en fashion. Onze blog is net nieuw maar er zal wel vaak een blogpost online komen!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey
    Ik heb een blog over van alles en nog wat
    Van diys tot aan reviews neem een kijkje als je zin hebt
    http://ukkepukkiesleven.blogspot.nl/

    Kussies ukkepukkie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lord Bubuza is een god op aarde. Hij heeft mijn tranen weggeveegd door mijn huwelijk te herstellen, mijn vrouw kwam naar me toe en zei dat ze moest scheiden, ze zei dat ze verliefd was op iemand anders en het huwelijk beu was. ze vroeg een scheiding aan en we verlieten elkaar, maar ik kon niet slapen, eten of drinken, ik was diepbedroefd en begon online hulp te zoeken, ik zag verschillende getuigenissen van mensen die Lord Bubuza waardeerden voor het helpen van hen bij het herstellen van hun relatie, dus nam ik contact op Lord Bubuza op WHATSAPP: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn problemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Hij zei dat mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur na het uitspreken van de spreuk terug zal komen bedelen. Ik geef zijn eis en deed wat hij me opdroeg. Ik was geschokt toen mijn vrouw huilend kwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren. Lord Bubuza is een man van zijn woord neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com of via de website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen