zaterdag 20 oktober 2012

Wishlist #2 Merken

Dit is mijn tweede wishlist en ik zal bij iedere nieuwe wishlist even een update geven wat er van de vorige wishlist waargemaakt is. 
Ik ben een ongeduldig persoon. Als ik iets echt wil, wil ik het meteen, maar niet bij alles. Als het gaat om spullen (en het ligt er natuurlijk ook aan of ik het nodig heb) ben ik minder ongeduldig dan wanneer het gaat over bijvoorbeeld het boeken van een vakantie of aandacht van mijn vriend. 
De intentie van mijn wenslijstjes is meer: "Goh, ik zou het leuk vinden om te hebben" of: "Als ik het tegenkom zal ik het kopen" of: "Als ik het geld ervoor heb zal ik het kopen".
Zo dus ook met mijn vorige, deze en komende wishlists. Ik ben snel tevreden met wat ik heb en alles wat ik krijg zal ik dankbaar aannemen of bescheiden afslaan, ook als ik het graag zou willen hebben.
Het kan zijn dat de producten die op mijn vorige wishlist staan nooit waargemaakt worden, wat ook niet erg is, maar ik vind het leuk om lijstjes te maken en dus ook van spullen die leuk of handig zijn om te hebben maar niet nodig zijn.

Wat waargemaakt is van wishlist #1:
De concealer. Ik heb een concealer van Essence voor 1,99 euro gekocht die voor mij prima werkt.

En dan nu de wishlist van vandaag: wishlist #2. Deze wishlist wil ik het onderwerp "Merken" geven. 
Er zijn een aantal merken die mij leuk en fijn lijken en die ik graag zou willen uitproberen. Veel merken vind ik te duur om te kopen, of ik weet niet welk product ik van dat merk echt zou willen. Gelukkig is er dan de Glossybox die veel dure merken geeft die ik graag zou willen en dat maakt het extra leuk. Iedere maand is het een verrassing en zit ik met spanning te wachten of dat ene merk in de Glossybox zal zitten.

1. The Body Shop

Het is een merk dat erg bekend is in de verzorgingsproducten. Ik lees en hoor er veel over en wat ik erover lees en hoor is lovend. Het maakt mij eigenlijk niet uit wat voor product, want ik zou blij zijn met alles, maar ik denk vooral de body butter, parfum of douchegel.

2. Sabon

Tot voor kort had ik nog nooit van dit merk gehoord, tot ik samen met mijn beste vriendin een winkel van Sabon binnen liep in Utrecht. Zij kent het merk wel en heeft er een paar producten van en wilde mij laten zien hoe fijn het is, dus liepen we het filiaal binnen.

De winkel alleen al rook heerlijk, maar toen ik de handscrub probeerde was ik verkocht. Het zijn allemaal natuurlijke producten en alleen al de verpakking geeft mij een wellness-gevoel.
Ik vind het alleen een beetje duur en ik heb het niet nodig, daarom heb ik het niet gekocht, maar ik hoop dat er een keer iets van Sabon in de Glossybox komt.

3. Lush
 
Zoals je misschien al door hebt hou ik van natuurlijke en handgemaakte producten. Net zoals The Body Shop is Lush een merk waar veel over geschreven en gesproken wordt. Het maakt mij niet uit wat voor product ik zou hebben, als het maar van Lush is. 

4. Yves Rocher
 
Nog een natuurlijk product. Het enige dat ik van Yves Rocher heb zijn twee mini parfums, maar ze ruiken fantastisch. Graag zou ik huidverzorging of make-up van Yves Rocher hebben en wie weet komt het een keer in de Glossybox of koop ik het.

5. Rituals...
 
Toevallig heb ik gisteren een product van Rituals in de Glossybox ontvangen: de Perfection Volume Mascara, dus eigenlijk is mijn wens al deels vervuld. Dit merk blijft echter op mijn wishlist staan omdat ik graag ook verzorgingsproducten van Rituals zou willen proberen.
 6. MaxFactor

Een bekend merk, maar ik heb er nog niets van. Wie weet zal ik er binnenkort iets van kopen, of niet. Het heeft geen haast, maar ik zou het leuk vinden als ik iets van MaxFactor heb.

7. Koh

Koh is een Japans merk dat zich heeft laten inspireren door de Japanse rituelen en levenswijzen. De KOH filosofie gaat uit van de mens als geheel, waarbij lichaam en geest nauw met elkaar in harmonie staan. De producten bestaan uit eeuwenoude Oosterse kennis en filosofie gecombineerd met de westerse technologie.
Ik hou van Oosterse producten en ik ben gefascineerd door de Oosterse rituelen en levenswijzen. Daarnaast vind ik dat Koh een heel mooie productenlijn heeft en ik zou het graag eens willen proberen.

8. Eos
 
Ik hou van lippenbalsems en gebruik het vaak. Ik heb al veel soorten geprobeerd, maar de Eos lippenbalsem ontbreekt nog aan dat lijstje. Ik vind het een leuk en mooi idee en ik zou heel blij zijn als ik één van die mooie gekleurde bolletjes in mijn bezit zou krijgen.

9. MAC
 
Ik heb veel gelezen over MAC en het lijkt mij supertoffe make-up van geweldige kwaliteit. Is dat ook zo? Ik zou het graag willen proberen.

10. Lipsmackers
 
Ik zie ze overal en er zijn zoveel soorten en smaken! Het lijkt mij echt heel leuk om lipsmackers te hebben en het maakt me niet uit welke smaak, of het nu de frisdranksmaken zijn of de skittles, ze lijken me allemaal super.

11. Burt's Bees
 
Burt's Bees is ook al een natuurlijk merk dat al een tijdje op mijn lijstje stond en net als Rituals heb ik gisteren toevallig een product van Burt's Bees in de Glossybox ontvangen: de Burt's Beeswax lipbalm waar ik heel blij mee ben! 
Ik zet de Burt's Bees op 11, omdat deze eigenlijk net van mijn lijstje af valt, want ik denk dat ik verder niet echt smacht naar andere producten van Burt's Bees, want juist wat ik wilde heb ik al: de lippenbalsem.

Waarom vind ik het zo leuk om iets van een bepaald merk te hebben? Ik ben eigenlijk helemaal niet materialistisch ingesteld, maar toch geeft het me een soort voldoening of een bevrediging. En ik vind het leuk om mezelf goed te verzorgen, daardoor voel ik me gezond en energieker. Misschien dat ik daarom juist veel merken met natuurlijke producten op mijn lijstje heb staan.

1 opmerking:

  1. Leuke wishlist! Er zit toevallig net een nieuwe Yves Rocher winkel in Nijmegen, mocht je daar eens komen dan moet je die winkel maar eens bezoeken!
    X Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen