vrijdag 19 oktober 2012

Opgemaakte producten september

Hallo iedereen, daar ben ik weer. Ik ben inmiddels volop bezig met stage. Ik loop nu 4 dagen in de week stage en 1 dag school. Helaas heb ik doordeweeks nauwelijks tijd of energie om aan mijn blog te werken en het weekend gebruik ik om het huis op te ruimen en schoon te maken en om te ontspannen. School en stage is toch iets drukker dan ik verwacht had.

Maar nu toch weer een artikel. Een beetje laat, maar toch leuk om te posten: de opgemaakte producten van september.


Vier producten deze keer: de mini Andrélon Verrassend Volume, de Bella duo wattenschijfjes, de Max Herbal Shampoo en de DA dagcrème.
Verrassend volume heb ik eigenlijk helemaal niet nodig met mijn bos krullen, maar het was een fijne shampoo die volgens mij niet eens echt volume gaf. De shampoo rook fris en fruitig, een beetje veel citrusgeur, maar wel lekker. Ik zou deze shampoo niet kopen, omdat ik de geur net niet lekker genoeg vind en ik heb veel fijnere shampoos gehad.
De wattenschijfjes van de Action zijn fijn en handig en lekker goedkoop. Deze koop ik steeds weer opnieuw.
Deze shampoo met kamille, aloë vera en passievrucht vond ik niet echt lekker ruiken. Het was verder een prima shampoo, maar ik zou het niet opnieuw kopen. Ik heb nog wel een andere variant van deze shampoo in de kast staan en hopelijk ruikt die lekkerder.
Eindelijk is deze dagcrème op! Deze dagcrème was zo dik en vettig dat het nauwelijks introk in de huid. Het bleef als een witte waas op mijn gezicht liggen en als er niets meer van te zien was en ik wat lichaamsbeweging had waarbij ik het wat warm kreeg, liep het zo weer van mijn gezicht af. En dat zag je, alsof er melk van mijn gezicht liep. 
Verder rook het wel heel lekker, maar nee... Ik zou deze absoluut niet opnieuw kopen en ik ben heel blij met de dagcrème van Olaz die ik nu gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten