vrijdag 7 september 2012

Mijn nieuwe laptop is binnen!

Wat een juweeltje, hè? Ik ben er ontzettend trots op! Mijn nieuwe Dell Inspiron. Het kleurtje mocht ik zelf uitkiezen en dit leek mij wel een heel originele leuke kleur. Hier kun je niet omheen, dit is een prachtig exemplaar.
Mijn oude Acer laptop is kapot. Ik ben er een keer op gaan staan en toen brak één van de scharnieren af. Hij ging nog wel open, maar knakte iedere keer een stukje verder. Daarnaast zit het ding vol virussen en is het een log oud ding dat eigenlijk te zwaar is om mee naar school te nemen, dus besloot ik een nieuwe te kopen. Hij heeft een mooi leventje van 8 jaar gehad, dus ik heb er vrede mee.
Na veel wikken en wegen kwam ik uit op deze Dell Inspiron. Ik had een laptop nodig die genoeg opslag heeft en waarmee ik een beetje kan 'gamen'. Mijn oude Acertje kon Sims 3 nauwelijks draaien en mijn nieuwe Delletje kan dat gelukkig wel. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ik wat filmpjes en foto's kan bewerken voor het bloggen en vloggen en daar had mijn Acertje ook een beetje moeite mee. Als ik filmpjes met Windows Live Movie Maker bewerkte, liep het geluid door maar het beeld haakte steeds waardoor het erg veel moeite, tijd en frustratie kostte om een filmpje van een paar minuten in elkaar te flansen. 
 Wat een design, hè? 
Ik heb veel negatieve verhalen over Dell gehoord, maar zeker ook heel positieve. Volgens een paar mensen die zeker wel verstand hebben van computers en laptops is er niets mis met Dell en is dit merk veel betrouwbaarder dan wat je soms lijkt te horen van boze klanten. Ik ga het nu zelf uitproberen en hopelijk hebben mijn vrienden gelijk dat dit een laptop van goede kwaliteit is. 
Ik ben helemaal gelukkig en ik kan niet wachten tot ik dit schatje op school kan showen.

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw, hele mooie computer! Je hebt echt een gaaf kleurtje uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw wat een mooie laptop! Veel plezier er nog mee~:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...!
    Wat een mooie laptop.
    Volgens mij is hij ook erg snel!

    BeantwoordenVerwijderen